Reklamacje i zwroty
- W razie problemów z logowaniem na Platformę lub dostępem do zamówionego i
opłaconego kursu Użytkownik powinien powiadomić Organizatora drogą
mailową na adres [email protected] - Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
2.1. oznaczenie Klienta: imię, nazwisko oraz adres poczty elektronicznej. W przypadku
osób prawnych nazwę, adres pocztowy oraz dane osoby upoważnionej do
prowadzenia spraw związanych ze złożoną reklamacją i jej adres email;
2.2. opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji. - Użytkownik ma prawo wnioskować o odstąpienie od umowy w przeciągu 14 dni oraz zwrot środków
pieniężnych. Wniosek wraz z uzasadnieniem należy przesłać na adres
[email protected] - Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody nie wynikłe z jego winy.
- Organizator każdy z wniosków o odstąpienie od umowy rozpatruje indywidualnie.
Ostateczna decyzja dotycząca przyznania reklamacji i zwrotu środków przysługuje
Organizatorowi. - Reklamacje dotyczące usług będą rozpatrywane w ciągu 7 dni od wpłynięcia na adres
[email protected]