Polityka zwrotów

Reklamacje i zwroty

  1. W razie problemów z logowaniem na Platformę lub dostępem do zamówionego i
    opłaconego kursu Użytkownik powinien powiadomić Organizatora drogą
    mailową na adres [email protected]
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
    2.1. oznaczenie Klienta: imię, nazwisko oraz adres poczty elektronicznej. W przypadku
    osób prawnych nazwę, adres pocztowy oraz dane osoby upoważnionej do
    prowadzenia spraw związanych ze złożoną reklamacją i jej adres email;
    2.2. opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.
  3. Użytkownik ma prawo wnioskować o odstąpienie od umowy w przeciągu 14 dni oraz zwrot środków
    pieniężnych. Wniosek wraz z uzasadnieniem należy przesłać na adres
    [email protected]
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody nie wynikłe z jego winy.
  5. Organizator każdy z wniosków o odstąpienie od umowy rozpatruje indywidualnie.
    Ostateczna decyzja dotycząca przyznania reklamacji i zwrotu środków przysługuje
    Organizatorowi.
  6. Reklamacje dotyczące usług będą rozpatrywane w ciągu 7 dni od wpłynięcia na adres
    [email protected]
Scroll to Top
×